. Jobbet Lördag 7 Mars


Postat av: Frida :D

Jag ska komma någon dag :D

Datum: 2009-03-08 Tid: 11:26:36
Postat av: Pia

Hallå Carina! Tackar och bockar för besöket :) Ja, dessa djurvärldar!!! Samma lika i hundvärlden... en massa jävla skit som händer. Jag är ganska så trött på idioterna som förpestar, ljuger och lurar folk till höger och vänster. Sen att man inte kan skriva det man tycker är fel och då det uppenbarligen inte går rätt till, är frustrerande. Att vi som blivit lurade av dem dessutom blir anklagade för kränkning... helt sjukt!!!Men som sagt, jag kommer inte vara tyst.



Jaja, så är det iaf... Ha en bra dag och lycka till med hästarna, hoppas ni når framgångar!

Datum: 2009-03-09 Tid: 10:13:13
URL: http://mammavoffas.dinstudio.se

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: