. Tisdag 13 Januari


Postat av: Linnea

Hej!

Kul att du hittade oss :) de går bara bra med B, hon sköter sig fint och är pigg å glad. Hon går ca tre dagar i veckan på lektion på ridskolan, och de märks ju att hon är ett sto, för hon har ju lite egen vilja om man säger så, barnen får verligen slita :) Hon är alltid snäll när felix och felicia rider. Jag rider henne till å från, i alla fall en gång i veckan, vi brukar trimma lite, eller vara ute i skogen och busa. En riktigt vinnar skalle när man tävlar mot andra :)

Några bilder har jag tyvärrknappt. Bara den som ligger på min blogg. Men kan fixa lite bilder :)

Datum: 2009-01-15 Tid: 10:44:42
URL: http://liinnea.blogspot.com

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: