. Måndag 19 Januari


Postat av: Linnéa

Hej. Jo de är mkt nu, ska försöka flytta Peters grejer till helgen + att jag ska iväg på hoppkurs, sen mina grejer nästa helg tro ja.

De blir nu i månadskiftet också om ja hinner med det, annars första veckan i feb. Tur att de inte ta lika lång tid att packa ner alla Jonas grejer som mina =)

Okej, så bra =) Jag borde ha kommit tillrätta hyfsat bra 2a helgen i feb, så efter det är det bara att hälsa på =)

Kram

Datum: 2009-01-19 Tid: 15:19:12
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: Gunsan

hur tror du att det känns att ringa o väcka dig 7 på morron...i vanliga fall är du ju ändå vaken den tiden...men just idag sov du som en stock..blev du sen utringd iaf. av nån???? och tog du bussen? jag kunde som inte hjälpa dig för jag skulle hämta majken ... kram på dig

Datum: 2009-01-20 Tid: 23:13:18
Postat av: Gunsan

hur tror du att det känns att ringa o väcka dig 7 på morron...i vanliga fall är du ju ändå vaken den tiden...men just idag sov du som en stock..blev du sen utringd iaf. av nån???? och tog du bussen? jag kunde som inte hjälpa dig för jag skulle hämta majken ... kram på dig

Datum: 2009-01-20 Tid: 23:13:49

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: