. Torsdag 19 Februari


Postat av: Amandah

Svar: Musse mättes idag, och han var 1.25 m :) Vad roligt att Sobbe klarade gränsen, hoppas han kommer till Derbyt i år! Han är en riktigt fin travare! :)

Jo, det skulle vara jättekul med Musse i Kriteriet, tror helt klart att han har kapacitet. Han travar redan tider under 2.20 hemma, och han ska inte kvala förrens i juli, så än finns det tid för att slipa till tiderna ytterligare! :)

Datum: 2009-02-19 Tid: 14:38:08
URL: http://amandahh.blogg.se/
Postat av: ellen n

hejsan :)



i morgon slutar jag 12.00, och nu i helgen hade jag nog ändå inte kunnat för har ganska mycket att göra :)



måndag ska jag till luleå.

tisdag slutar jag tio över 3 så i så fall efter det

onsdag slutar jag halv 4

torsdag slutar jag halv 4, men ska på trav på kvällen :)

fredag slutar jag 12 :)

den helgen går även bra :)



bara att välja vilken dag som passar er bäst, så kommer jag då :)

Datum: 2009-02-19 Tid: 17:28:19
URL: http://ellennystrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ah okey... Ja det är ju en bit till Derbyt! Jag har bestämt att Musse förmodligen bara kommer delta i årgångsloppen om han har chans att vinna eller så, för det är ju en himla bra bit att åka och som du säger, det är inte gratis! Man får ju inga bidrag eller så, och bensinen är ju jättedyr, sen ska man själv kunna bo och leva under helgen där också.

Vad roligt att Sobel kommer ut nu i april! :) För Musses del blir det som sagt kval i juli, sen får vi se hur det blir med Zolle i år.

Datum: 2009-02-19 Tid: 18:19:01
Postat av: Linnea

ja, det är förskräckligt hemskt att han aldrig blir frisk. man blir bara förtvivlad att det aldrig kan bli bra.. han är ju bara 21 år.. vi har alltid varit bästa vänner sedan lågstadiet då han kom till våran klass.. sedan tre år tillbaka tituleras han även som min sambos lillebror, dvs( Petras) Johans kusin. :(

Datum: 2009-02-22 Tid: 11:49:15
URL: http://meiam.blogg.se/

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: