. Onsdag 4 Februari


Postat av: Linnea (Liiinnea pixbox)

Hej!

Jag var ju på travet i Boden idag med Robban, han kvalade sin Guripålle och såg ju att Joggis stod med i programmet (nr 5 va?) och blev ju glad att jag skulle få se honom! men då fick jag höra att han ströks, tråkigt..



Iaf Pålle var duktig med tanke på att han fick springa ensam.. blodingarna sprang ju ifrån på tre röda.. han blev tyvärr inte godkänd då han var en tiondels sekund för långsam (!!!) nått som jag inte tyckte var riktigt fair game, klart han inte kan ge järnet när han inte har nån att tävla mot??



Men det var en trevlig dag synd bara att jag inte fick se joggis :( Ha det bra!

Datum: 2009-02-04 Tid: 21:51:29
URL: http://meiam.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Läser här lite nu och då...Vill bara säga att inga galapriser i världen kan visa hur duktig Evelina är! Resultaten talar ju för sig själv! Att tävla EN ponny framgångsrikt ja det kan ju vara förenat med lite tur och räkmacka! Men att gång på gång ta fram det bästa i hästen, det är skicklighet det! Bry er inte om dem som inte förstår er kritik mot nomineringarna! Ni vet vad ni gör! Så fortsätt träna och ta hand om hästarna på det sätt ni gjort! Ni är såå proffsiga!

Hälsn. Pernilla

Datum: 2009-02-05 Tid: 13:58:30

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: