. Måndag 2 Februari


Postat av: Marina

Hej!

Är in ganska ofta och läser din blogg och jag tycker att du ska fortsätta med att skriva precis som du känner. Stå på dig!

Kram Marina.

Datum: 2009-02-02 Tid: 19:04:15
URL: http://stallkissme.dinstudio.se
Postat av: Linnéa

Hejhej=)

Jo de känns verkligen skönt att ha flyttat klart nu =) Nu hoppas jag att ja inte behöver flytta på ett bra tag, haha.

Okej, de ska nog gå bra. Då ha han ju hunnit bo in sig lite mer i stallet =) Han ha föresten en hagkompis nu också & de fungerar hur bra som helst! =) Jo nog ha ja användning för förbygeln om inte i ridningen så när ja ska börja motionsköra honom. Vill du gärna behålla pannbandet så gör du det, för de är ju alltid kul me nåt minne förutom de man ha på kort & i huvudet =)

Vi kan ju höras närmare 14-15e om tid osv.



Kram

Datum: 2009-02-02 Tid: 20:34:49
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: Charlotte

Sälja ponnyerna? Nej, det kan du väl inte mena!



Hoppas att Sobbe klarar måttgränsen på lördag, och att stämningen i klubben blir bättre så att det är kul att komma dit. Det skulle nog behövas några äldre ungdomar som jobbar för att alla ska trivas och känna sig delaktiga. Någon typ av faddersystem!



Om det skulle bli aktuellt att sälja Sofia någon gång hoppas jag att du frågar mig först, så att jag får första tjing på den lilla tjejen.



Kram från Charlotte

Datum: 2009-02-02 Tid: 22:00:42

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: