. Måndag 15 Sept.


Postat av: Linnéa

Hej



Jo ja va me Jonte till ridskolan i fredags :) De gick väldigt bra :)

Datum: 2008-09-15 Tid: 15:26:45
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: Linnéa

Tyvärr inga bilder, då jag inte hade med någon som kunde ta kort :) Men de kommer ju fler gånger.



Okej :) Stallet ligger i Lund, bortanför Sunnanå. Så man kör ju till höger i stora södra rondellen precis som när man ska till stallbacken på travet & sedan bara rakt fram. Väldigt lätt att hitta :)

Vilken tid hade ni tänkt komma ungefär i så fall?



Du kan ju höra av dig när du vet mer & för att få mer exakt vägbeskrivning :)



Kram

Datum: 2008-09-15 Tid: 16:19:25
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se
Postat av: gunsan

kram till dig på din dag..fastän det är lite försenat :-) Här är allt lugna puckar...längtar till onsdag morgon...håhåjaa ;-)

Datum: 2008-09-15 Tid: 22:12:41
Postat av: Linnéa

Hej



Som ja skrivit i din pixbox så tror jag bara att han hade lite träningsvärk då massören va hos oss, för han verkade då inte öm då ja klämde & kände på han idag :)Men ja ha ju bara fått allt återberättat för mig av vad massören sa & sett de hon skrev på utvärderingen, så ja ha ju inte prata me henne själv så, men hon ska komma upp igen i mars eller om de va maj nästa år :) Minns inte exakt vars hon var ifrån, men de va söder ut iaf :)

Okej,det är ju dit ja vill. Att han ska se mig som ledare som han verkade göra me Frida, men ja ha ju inte haft han så länge & allt är ju ganska nytt för han än & ja är ganska ny me NH så de tar nog ett tag innan han helt fullt ser mig som ledare :)De sägs ju att de tar ca 1 år innan man känner sin häst, så ja ha ju länge på mig att lära känna honom väl.:)

Datum: 2008-09-15 Tid: 23:12:32
URL: http://madeofsteel.g-punkt.se

Välkommen med kommentarer :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (enbart för mina ögon)


URL/Bloggadress:


Kommentar: